Освітня програма: Монтаж, обслуговування та ремонт автоматизованих систем керування рухом на залізничному транспорті
Кваліфікація: фаховий молодший бакалавр залізничного транспорту з автоматизації систем керування рухом поїздів
Термін навчання:
– фаховий молодший бакалавр на базі базової загальної середньої освіти (9 класів) – 3 роки 10 місяців
– фаховий молодший бакалавр на базі базової загальної середньої освіти (9 класів) – 2 роки 10 місяців
Форма навчання: Денна
Випускова комісія: Циклова комісія залізничного транспорту
КОРОТКИЙ ОПИС СПЕЦІАЛЬНОСТІ
Фаховий молодший бакалавр залізничного транспорту з автоматизації систем керування рухом поїздів — це фахівець залізничної галузі, здійснює проектування, розробку та впровадження систем керування рухом поїздів; контроль та оптимізацію роботи автоматизованих систем; обслуговування та ремонт постового та напольного обладнання; постійне вдосконалення, модернізацію та адаптацію систем до сучасних вимог та технологій, забезпечуючи безпеку руху поїздів, використовуючи комп`ютерну логіку.
Мета освітньо-професійної програми “Монтаж, обслуговування та ремонт автоматизованих систем керування рухом на залізничному транспорті”: підготовка фахівців залізничного транспорту, здатних розв’язувати складні спеціалізовані задачі та практичні проблеми з монтажу, обслуговування та ремонту автоматизованих систем керування рухом поїздів. Надання здобувачам теоретичних знань, практичних умінь і навичок та компетентностей, достатніх для успішного виконання професійних обов’язків та вирішення практичних проблем з врахуванням особливостей залізничного транспорту.
Освітньо-професійна програма, яка є основним документом підготовки фахівців освітнього рівня «фаховий молодший бакалавр», передбачає такі цикли підготовки:
ДИСЦИПЛІНИ ЦИКЛУ НОРМАТИВНОЇ ЧАСТИНИ
- ОСВІТНІ КОМПОНЕНТИ, ЩО ФОРМУЮТЬ ЗАГАЛЬНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ
-
- Формуються завдяки вивченню базових дисциплін і включають соціальні, комунікаційні, когнітивні, технічні аспекти:
- Історія України
- Українська мова(за професійним спрямуванням)
- Культурологія
- Основи філософських знань
- Економічна теорія*
- Основи правознавства*
- Соціологія
- Іноземна мова (за професійн.спрямуванням)
- Фізичне вихованняОс
- нови вищої математики
- Фізика*
- Інженерна та комп’ютерна графіка*
- Формуються завдяки вивченню базових дисциплін і включають соціальні, комунікаційні, когнітивні, технічні аспекти:
- ОСВІТНІ КОМПОНЕНТИ, ЩО ФОРМУЮТЬ СПЕЦІАЛЬНІ КОМПЕТЕНТНОСТІ
-
- Спеціальні компетентності – це набір знань, умінь і навичок, які дозволяють здобувачам освіти успішно виконувати професійні завдання у межах своєї спеціальності. Вони формуються завдяки опануванню окремих освітніх компонентів, спрямованих на здобуття вузькоспеціалізованих знань та практичних умінь.
- Охорона праці в галузі
- Безпека життєдіяльності та охорона праці
- Економіка та організація виробництва
- Вступ до спеціальності
- Обчислювальна техніка та програмування*
- Теоретичні основи електротехніки
- Електричні вимірювання
- Основи стандартизації та метрології
- Електроніка та мікросхемотехніка
- Мікропроцесорна техніка та мікроконтролери
- Технічна експлуатація залізниць
- Теоретичні основи залізничної автоматики
- Колійні датчики систем керування рухом поїздів
- Системи керування рухом поїздів на станціях
- Системи диспетчерського керування та контролю
- Системи керування рухом поїздів метрополітену
- Системи керування рухом поїздів на перегонах
- Монтаж, обслуговування та ремонт пристроїв СЦБ
- Спеціальні компетентності – це набір знань, умінь і навичок, які дозволяють здобувачам освіти успішно виконувати професійні завдання у межах своєї спеціальності. Вони формуються завдяки опануванню окремих освітніх компонентів, спрямованих на здобуття вузькоспеціалізованих знань та практичних умінь.
- Освітні компоненти за вибором здобувачів освіти є невід’ємною частиною освітнього процесу, які дозволяють студентам:
-
- поглибити та розширити знання в галузі залізничного транспорту;
- сформувати індивідуальну освітню траєкторію;
- сформувати та розвинути особисті та професійні компетентності для майбутньої діяльності в залізничній галузі та підвищити свою конкурентоспроможність на ринку праці.
- Електропостачання систем СЦБ
- Системи автоматичного контролю технічного стану рухомого складу під час руху поїзда
- Телекомунікаційні системи
- Мікропроцесорні системи централізації
- Основи теорії надійності та побудови безпечних систем
- Теорія автоматичного керування
- Сучасні системи моніторінга та діагностики систем СЦБ
- Сучасні системи дротового та бездротового зв’язку
- Ідентифікація та моделювання об’єктів автоматизації
- Системне та прикладне програмне забезпечення систем керування рухом поїзду
-
- ікену45